Sevimlianne_adayi Testlerin bu şekilde idi ve regl oldum lekelbme tarzında ama bir tane günlük ped doldu şuan şok tarafımda ağrı ve göğüs şişkinliği var
Sevimlianne_adayi Sevimlianne_adayi bu arada sarı sarı gözükmesibin sebebi şu damlatım kuruma mı diye çizgilwr gitmedi sudan kaynaklı az gözüküyor ama gözle rahat gözüküyor test markası bebe time
Canimucizem Sevimlianne_adayi bu testin bozuk olduğunu düşünüyorum bir de bebe time çok olumsuz yorumları olan bir marka canım ama yinede sen bilirsin yerleşme kanansi kişiden kişiye değişir kiminin pembe ağrısız gelir kiminin regly gibi gelir onun için yorum yapamam ama testler bana değişik geldi
irem01 Sevimlianne_adayi en güzel bı sure beklemek. Adet olup olmayacagin belli olsun. Testi de bugün yapma pazar günü yap daha netlesirse bu yerlesmedir. Ama yerleşme kanaması damla şeklinde olur diye biliyorum ped kirletecek kadar oluyor mu bilemedim
Sevimlianne_adayi Zeynepozcan kan testi yaptıramıyorum acil almıyor sağlık ocağına da bugün gitsem ta pazartesi öğrenicem
Zeynepozcan Sevimlianne_adayi yalandan belirtilerle gidin acile grip gibi,gebelik şüphem var diyin yaparlar
Sevimlianne_adayi Zeynepozcan Gittim kuzum dedim hatta başım ağrıyor migrenim var gebelik şüphem var kan vermek istiyorum dedim direk dedikleri kadın doğuma gözük yoksa eğer migren ilaçlarını kullanabilirsin şuan çok ağrın varsa parol kullan biz gebelik için kan almıyoruz dediler
Zeynepozcan Sevimlianne_adayi anladım :/ o zaman pazartesiye kaldı kan işi, erken gebelik testi denesen ya bide
Sevimlianne_adayi Zeynepozcan bugün eşim alıcal test kuzum tekrarasam ni diye düşünüyorum bilmiyorum zaten sanmıyorum regl oldum bence
Ezgi91 Testler bozuk gibi duruyor sanki bence yarın tekrar test yapın ben ilk testi yaptığımda çok silik çıkmıştı 2 gün sonra tekrar yaptım hem de 2 tane baya belirgin çıktı
Sevimlianne_adayi Ezgi91 bu testlerin hepsi aynı gün yapıldı silik gördüm hep tekrarladım sonra kuruma olduktan sonra da şu damlatım yoksa testlerde bi bozukluk yok
Ezgi91 Sevimlianne_adayi tamam öyleyse isterseniz yeni testi yarın ya da sonraki gün tekrarlayın çizgi o zaman netleşir