Feyza4 BabyGirlMomm adet tarihime göre ve şu ana kadar hep uyumlu gidiyordu bu gün 32 . Haftaya girdik ,bu gün kontrolde 33 haftaya uyumlu dedi 1 hafta gelişimi ilerden gidiyor 🥰doktorumuz 1900 gr gayet iyi dedi 🤔😶🌫️bilemedim zayıf demedi bize
Tanembebek5 BabyGirlMomm benim 32+2 de 2500 gr dedi iri bir bebek erken doğum olabilir yediklerine dikkat et dedi. Hatta nst ye gönderdi ilk defa geçtiğimiz pazartesi. Şuan 32+6 dayım. Pazartesi tekrar gel dedi senden erken başlayalım nst ye dedi. Endişelendim açıkcası ben
Burnumageliyoduslkmsn Maşallah tombiş olacak sanırım benim kizce 1 kilo almış bir ayda 32+5 im sata göre 2250gr dedi bugün USG göre 33+5 misiz ama
BabyGirlMomm Burnumageliyoduslkmsn Burnumageliyoduslkmsn bizimki de 2 hafta önce 1750 ydi 2 haftada 1 kiloya yakın olması şaşırttı bizi
BabyGirlMomm Tanembebek5 bana da iri olduğu söylendi 28 haftada nst de sancım çıkmıştı 32. Haftada tekrarını istediler şuan sancı çıkmadı fakat erken doğum riskimiz yine mevcut olduğu söylendi
BabyGirlMomm Nursaygi Nursaygi maşallah 1900 de iyi bize 2 hafta önde dediler doğum yaptınız mı acaba
Nursaygi BabyGirlMomm Yok yapmadım daha 34. Haftadayım 2 hafta sonra sezaryen günü alıcam bakalım hayırlısıyla. ☺️🙏🏻
Sebahatbedel Ben 32 ye yeni girdim dün doktorumuz ölçtü kilomuz 2 kilo olduğu söyledi suyumuz çok fazla erken doğum riskim var ve bebeğin kafası kanala inmiş