Dün post açmıştım. Hemoroitten dolayi doktorum genel cerraha gorunmemi söylemişti. Bugun genel cerrahta normal dogum cok zorlar demisti. Benimki ileri derecede biraz. Sezeryana karar verdik. Devlet hastanesinde olacağım için keyfi sezeryan yapilamiyordu. Doktor kagit yazdı. Bayramdan sonra gün verilcek. Suan 36+2 deyiz
Normalden korkuyordum şimdi sezeryan telâşı bastı. 🤭 Sezeryan yapan anneler nasıldı az fikir verin ♥️