Nesliern Sada ya bir kez gittim ikili tarama için özlem hanım var iyi bir doktor ama hastane devlet hastanesinden farksız bende pek iyi bir izlenim bırakmadı açıkcası ama fiyatlar uygun doktorda ilgili