Kızlar uygulamalarda ve hastahanelerde son adet tarihime göre bebeğim 35+2 görünüyor
Sağlık ocağında hep 2 hafta geride yani 33.
Bebeğimin gelişim geriliği olduğu göründü yani 35 ken karın çevresi 32. Diğer ölçümleri de 34-35 kilosu 2100 civarı sizce hangisi doğru neden sağlık ocağında öyle. Eğer sağlık ocağındaki doğruysa bebeğimde gelişim geriliği yok ve bu sefer diğer ölçümleri normal mi oluyor büyük olması. Umarım anlatabilmişimdir bunu yaşayan fikri olan vardır umarım