Kızlar benim bebiş çok çok hareketlidir normalde. Oturduğum anda tepinmeye başlar karnım sağdan sola kayar yani. Bugünden beri farkettim resmen hareket etmedi, az önce baya uğraştım az az teki veriyor güçsüz tepkiler. Yakın zamanda idrar yolu enfeksiyonu atlattım baya ileri dereceydi erken doğum riskim vardı sancılarım oluyordu. Napsam içime kurt düştü, hareketlerini hissediyorum suan az az da olsa acaba uyuyomuydu yada normal mi bu haftalarda olması. İki hafta önce aynı haftada olan arkadaşım bebeğini kaybetti kalbi durduğu için o yüzden birazda pimpirik oldum galiba.