Gokce90 hastanede yatıyorum kanım normal ama yine de verdiler kan hapı bende kabızlık yaptı doktora dedim bi kaç pekmez karıştırıp limon sıksam olur mu( bi tarif vardı isterseniz söylerim) oda olur tabi dedi sadece hamileliğin son döneminde şeker çıkarsa o zaman tüketme dikkat et dedi dediğin doktor da Baya büyük hoca diğer doktorlar peşinde dolanıyor :)