Marly21 korkmayın sadece verilen ilacı düzenli kullanın aç karnına içip en az yarım saat bir saat kahvaltı için bekleyin. Yıllarca troidle ugraşıyorum organ yok bide bende. 12haftadayiz. 4 gün 125,3 gün 150 euthyrox kullanıyorum. 6 civarıydı ilk hamile kaldığımda,yani yükselceğini biliyordum da 10 gün içinde 6ya fırlayabilceğini düşünmemiştim. Panikle doktorlarıma sordum. Aynen şöyle dediler. Tsh 11 12lerde olur ilacını kullanmazsın uzun süre troid yoksunluğu çekersin o zaman çocukta gelişim geriliği vs olur. 25mg ile baslatması 4 civarı ya çok büyük risk olarak görmüyor belki 25e hemen cvp vercek diye dusunuyor olabilir ,rahat olun