Cey53 32 33 34 haftalık hamişler yemek yedikten sonra tansiyon düşüklüğü yaşıyor musunuz? Son bir haftadır yemek yedikten sonra ya da yerken tansiyonum düşüyor
tugcee0 Cey53 ayy evet ya bende yaşıyorum bi şeyler yedim şimdi uzanırken bi ağırlık bi uyku ölçtüm tansiyonum düşmüş
Cey53 tugcee0 aynı haftadayiz 🌸 hiç bilmiyorum ama geçsin istiyorum ara ogunlerimi de hiç aksatmadan halde yemeğe oturuyorum yemeye başladığım an baş dönmesi ve hemen tansiyonum düşüyor 🥴🥴
tugcee0 Cey53 hiç bi şey yapamaz oldum pat ayakta uyuyorum hemen bi ağırlık oluyor üzerimde gözümü açamıyorum