Lagerthha Arkadaş 27 haftadayım bu ara şekerim düşüyor sanırım halsizlik uyku hali oluyır şeker alınca geçiyor neden olabılır yaptırmam gereken birşey varmı
Badem_gozlum_ Lagerthha talep et istersen canim 28 haftaya kdr baklyr şekerin varsa kontrol altına alrsn