Ftsyldrm Aslannnnn kuzum 6. Hafta başladı 9. Haftada bitti benim ama prilam dr diye bir ilaç kullanıyorum onun sayesinde
MMelissaaa- Aslannnnn 5. Haftada başladı 20. Haftamda tamamen kesildi ben baya çekmiştim. Tek kurtarıcım prilam dı
Ao526- Aslannnnn 5. Haftada başladı hala devam ediyor 🙈 21+6 Dayım. Prilam dr. İlacına devam devam devam 🤪
MMelissaaa- Ftsyldrm çok şükür canım beni mahvetti gece iki içip uyurdum teke düşürünce bile kusardım gerçekten berbattı
kevserky Portakalli_kek1 çok ağladığım zaman oldu . Bir baktım geçmiş oh dedim yeniden doğdum. Biraz kilo verdim . Sonra kusmak bana Bi hediyeymis. Şuan verdiklerimi alıyorum. Çok rahatım. O yüzden fazla kilo almadım
Sareee39 Haftada hafif bulantılar başladı 8. Hafta şuan felaket durumdayız bitmesi için 7/24 dua ediyorum 😔😕
Ftsyldrm Sareee39 kuzum sabır ve dua ve siz bulantının üzerine inadına gidin yememezlik yapmayın zorlayın bakın o zaman düzeliyor
Sareee39 -Annem belki öğürmek yerine kussam rahatlayacağım diyorum ama kusamıyorum hep bulantı hep öğürme sizde de öyle mi 🥹
Sareee39 Ftsyldrm yemek yapamıyorum asla kokulara dayanamıyorum ve aynı şekil yiyemiyorum da hayatım süt çubuk kraker ve yoğurt üstünde kurulu gidiyor resmen 😞
Ftsyldrm Sareee39 kuzum sen yine iyi bir şeyler yiyebilmişsin ben varya çubuk kraker den bile tiksinmiştim şu bile içemiyordum ağlıyordum eşimle kavga ediyordum evimi afedersin b@k 😂🫣 götürüyordu ama şükür Allah yardımcım oldu inş seninde yardımcın olur 🤲🧿🥰
Burcu395 Linaa90 maşallah canım benımde 13 te bıttı kasık agrım oluyordu ara ara o da yok sizde de gectımı kasık agrısı
karperisi Aslannnnn 7 de başlayıp 17 18 gibi bitti 😅 bi ara gitti sonra yine geldi ama en şiddetlisi 8-10 hafta arasıydı