Ebrudeniz41 Canım merhaba 🫶🏼 Ocak ayında gecikme verdiğim değer 1.20 idi bir kaç gün sonra regl oldum, şubat ayında daha regliye 5 gün varken verdim 1.20 isi silik çizgi görmüştüm ve regl oldum. Nisanın 6 sı regl günüydü 30 Martta test verdim 1.20 negatifti ama silik çizg vardı 2 gün sonra evde testi tekrarladım yine daha belirgin bi silik vardı. Gittim kan verdim 12.58 pozitife dönmüştü. Rabbim gönlüne göre versin ❤️