Merhaba arkadaşlar 34 haftalık gebeyim . Gebeliğin dördüncü ayında insüline başladım. Gebelik şekeri ile doğum yapmış ya da gebelik şekeri ile hamilelik geçiren arkadaşlar sizin hamileliğiniz nasıl geçiyor durumunuz nasıl ? Ben büyük ihtimal şeker yüzünden sezeryan olacağım ve çok korkuyorum gebelik sonrasında şeker devam ediyor mu bilginiz var mı? Nefret ettim iğnelerdennn 😣