Ruqenizm Selam annişler şuan tam 9+1im karnım hiç ama hiç yok fakat yüz üstü uyuduğumda inanılmaz bir mide bulantısı oluyor sizdede oluyormu normal mi
Maras46konya-00 13+6 hala prilam kullanıyorum kusturmuyor ama bazen arada sırada midem bulanıyor henüz geçmedi Bulantım