Songul-49 Malatya depremden beri kadın doğum hastanesine gideniniz var mı ,orda yakın zamanda doğum yapaniniz var miacaba acil dönüş yapabilir misiniz?
hilalaldemir44 Songul-49 merhabalar evet ben gidiyorum polikinliklerde bir doktor var sadece , haftayada kontrolm var gideceğim
Kpinart Songul-49 benim arkadaşım bugün gitti. 35+3 o şuanda . Eskisi gibi devam ediyor dedi. Ama doktorlar çok ilgisiz dedi. Eğer sıra alabilirseniz fatih yiğite alın diğerlerine göre daha ilgili bir doktor
hilalaldemir44 Hergun degisiyor doktorlar ama bir kisi kaliyor polikinlikte , acildede var acildekide bakiyor kontrol için .
Gizemm44 hilalaldemir44 hiç randevu çıkmıyor 1 aydır nasıl muayene olabildiniz normal gidince alıyorlar mı
Songul-49 hilalaldemir44 ben şimdi geldim Ünver pehlivan a hiçbir bilgi vermedi kilosunu sordum ben bilmem dedi haftasını sordum ben bilmem dedi anlamadım gitti değişik tuaf biri hiç bişey ogrenemeden çıktım
hilalaldemir44 Songul-49 ayy unver en pislik doktor. Asla bilgi vermiyor dediğin gibi. Birdaha gidersen unver hariç hepsi biilgili canim.