Figenatlgn Yok kuzum uyuyorum genelde yada tam tersi çok hareket edince bişeyle meşgul olunca geçiyo tesadüf falan sandım ama bak bi dene öyle olduğunda kalk bişeyler yap vücut alışıyo mu ne hissetmiyorsun o dönme hissini. Bu arada tansiyonuna baktın mı yükselince de öyle oluyo. Moralini bozma bunlar olabilecek şeyler tansiyon değilse hormonlarla alakalı artış olduğu için bazen böyle abuk subuk şeyler olabiliyo bi zaman sonra geçiyo