Selam güzel anneler 💙 Öncelikle bu sorum en çok deneyimli annelere ve bebek hazırlığı yapan annelerime olacak . 32 haftalık hamileyim ve hala hangi marka bebek bezi almam gerektiği konusunda karar veremiyorum , bir yerden olumlu birşey duyuyorum ama internetteki yorumlara bakınca mutlaka bir sızdırma veya pişik hikâyesi çıkıyor karşıma ve inanın çok kararsız kaldım . Annemden olsun aile büyüklerimden olsun hep hangi beze alıştırırsan onunla büyür bebeğin sürekli aynı bezi kullanmalısın lafı oluyor . Hastane çantamda ve bebeğimin ihtiyaç listesinde tek eksik bebek bezi şuanda . Hangi bezi önerirsiniz güzel annelerim , önerilinizi bekliyorum ?💙