selinsmother genel olarak hepimiz hayatımızda şekerimizi çıkaracak ürünler tüketiyoruz. Ben tatlı diyeyim siz karbonhidrat anlayın. Gebelik şekeri olmasa da proteindense karbonhidrat ağırlıklı beslenmenin bebeğin kilosunda fark edeceğini düşünüyorum. Ayrıca yorumumun absürt olduğunu düşünmüyorum.