Sevgili annelerim hamileliğin başından beri klinikte bir doktora gidiyorum ilk başlarda çok memnundum fakat ayrıntılı ultrason tarihi geldiğinde ücretinden dolayı eğitim ve araştırma hastanesinde yaptırdım o da 3 dk sürdü ve memnun kalmadım dolayısıyla tekrar kendi doktorumda yaptırmak istedim. Arayıp bilgi aldığımda yapıyor denildi fakat 23. Hafta da aradığımda yapmıyor denildi. 24. Haftam da randevum vardı ve doktorum enerji olarak biraz düşük geldi akabinde ayrıntılı ultrason sonucunu sordu verdim bir problem görünmüyor bende biraz bakayım dedi bende size yaptırmak istiyordum eğitim araştırmadan memnun kalmayınca ama ilk başta yaptığınızı sonradan yapmadığınızı söylediler dedim sadece evet dedi. Tabi ben enerji düşüklüğünü ramazana bağladım sormak istediğim soruları da sormak istemedim. Çıktıktan sonra aklıma geldi şeker yüklemesi hakkında hiç bir bilgi vermedi hafta olarak şeker yüklemesi haftalarında olmama rağmen bir sonraki gün bende aradım unuttuğunu kusura bakma vs gibi şeyler söyledi yine alttan aldım fakat sonrasında yakın bir arkadaşım da aynı doktora gidiyor 16. Haftada kendisi ve ayrıntılı ultrason için bilgi almak istediğinde doktor yaptığını söylemiş bende bunun üzerine arayıp sordum sekreteri Ramazan da bakmayacağını söyledi bende bunun üzerine daha erken söyleseydiniz Ramazan’a denk gelmeyen haftam da gelir yaptırırdım dedim. Bunların üzerine doktoru değiştirmek istiyorum aslında çok memnunken bu gibi bana göre göz ardı edilmemesi gereken durumlar yaşadım. Siz olsanız ne yapardınız ve 25. Haftadan sonra doktor değiştiren oldu mu bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏🏻🌼