Biz 27.haftada yaptırdık. Bence kesinlikle yapılması gerekiyor. Aç gittim önce kan alındı sonra 10dk içince içeceği içmemi ve içtikten 1 saat sonra kan vermemi istediler. Kan verdikten 1 saat sonra tekrar verdim ve aynı şekilde 1 saat sonra yine kan verdim. İçeceğim tadı gayet güzeldi. Sırma elmalı sodadan hiçbir farklı yok. Hemen çıktı sonuçlarım temiz geldi. O bi saatlik arada doğumhaneyi gezmiştik. Keyifli geçti yani sadece süreç bittikten sonra hafif şeyler yiyin. Mutlaka su tüketin.