Fatma11temmuz Bi hafta önce 2 kiloyken bu hafta 2500 kilo ılmusndoktor 4 kilomun üstünü doğurtmam dedi normal düşünüp de böyle bişey yaşayan var mı
Seheeer Fatma11temmuz ben varım 39+6 da suni sancıyla doğum yaptım 4 kilo olmuş bebek demişti. 3500 Gr doğdu bebeğim. Kendi sancımı beklemedik kilosu fazla dediği için
CmreKsidar Fatma11temmuz kilosu normal bence benim o haftalarda 3 kiloya yakındı. He ben sezeryanla doğum yaptım ama mecburiydi doktorunuz sezeryan taraftarı sanırım
Bfmom Fatma11temmuz hamur işi ekmek falan çok yiyormusunuz ? Bence şuan aşırı kilolu değil. Seker di hamurisiydi kesin sağlıklı beslenmenize devam edin. Kilosu dengelenir diye düşünüyorum.
Tanembebek5 Narinsuu benim doktorum 32+2 de 2500 gr dedi iri bir bebek dedi erken doğum olabilir yediklerine dikkat et dedi endişelendim açıkcası
Fatma11temmuz 4kilo ve yukarısı olursa aezeryana alırım dedi sıkıntı olurmuş normal doğum valla bilmiyorum ya kafam karıştı Kızlar 28 Mayıs görünüyor suan doğum
Senel6767 Fatma11temmuz benimkide zayif dedi doktor ne yiyorsanız bizede soyleyin ne olur gün içinde nasıl kaç öwün besleniyorsunus qcaba