Merhabalar,
4 mart son regl günüm. 1 Nisan’da regl olacaktım olmadım.
11 Nisan da kan testin verdim 327 çıktı. Dün tekrar verdim 678 çıktı. Ben kaç haftalığım, eğer 6 haftalıksam hCG daha yüksek çıkmaz mıydı?
Ayy ne olur bir destek olun bana. Rabbim korusun dış gebelik vs korkuyorum.