kuzeymomsss Pnardrn 36 haftalık deği ama 37 haftalıkken doğum yaptım oğlum küveze girmedi. Önemli olan kilosu ve solunumu tabiki başka problemde çıkmazsa girmez allahın izniyle 🌸
Moon_light Pnardrn benim kizim girmedi . Cigerleri gelismisse kilosu iyiyse girmez annesi , haftasi cok erken degil. Ben sezeryan masasinda bile bolca dua ettim . Insallah senin bebeginde sorunsuz sekilde hemen yanina gelir ❤️
MayisR Pnardrn tam 36 haftalık doğdu kızım kilosu 2300 çok minik ama solunum ve emmesi iyi olduğu için girmedi kuvöze
Fatma_19 35 haftada dogum yaptm kuveze girmedi kilosu yerindeyse bence girmeyebilir prematüre idi 5 gün gözetim altında durdu ama hiç ayrı kalmadık beraber kaldık. Bu bebegin gelişimi ile alakalı canım