nursomyurek Hanımlar psikolojim çok bozuk bebeğim memeyi tutmuyor sizler neler yapıyorsunuz emziremeyen annelere sesleniyorum. Biraz da olsa teselli arıyorum
inci_tanesi nursomyurek Benim göğüs ucum olmadığı için ilk bebeğimi emziremedim tutmadi bunda silikon uc kullanmamı tavsiye etti hemşire 3 4 aylık olunca biraktirabilecegimi söyledi bende öyle yaptım tamamen bırakmasından iyidir
Elifmstf555 nursomyurek bendede aynı dert var sütüm gelmiyo gelsede biberon alıştı almak istemiyor çatlayacak gibi ağlıyor napcam bilmiyorum bide kaynana baskısı emzir emzir diyip iyice pskolojimi çökertiler ç
Cekilmezbirkiz Çay kaşığına 1-2 damla akıtıp ağzına veriyorduk o yalanırken memeyi tepiyordum 🤣1 hafta uğraşmıştım çok zor tuttu alışır inşallah biberon vermeyin bu süreçte emmeye mecbur kalsın
nursomyurek Cekilmezbirkiz bebek çatlayacak gibi oluyor mecburen biberon veriyorum. Sağıp veriyorum ama yetersiz, biraz zaman geçince mama veriyorum az ölçekli. Biberona alıştı zaten ağlayıp duruyorum