Heycanli Merabalar keseyi kacinci haftada gotdunuz acaba benm 5 haftalikken gittim goremedi doktor cok korkuyorum
Heycanli Deebg insallah bende gorurum cok korkuyorum benim besinci haftada degerlerim 3000 ustundeydi ama doktor goremedim dedi
Birtanesi84 Deebg ben sekizinci haftamda keseyi gördüm doktor geç döllenme dedi ve dokuzuncu haftamda bebeğin altı haftalık olduğunu söyledi canım 🙏🙏
songul123 Deebg banada doktorum bebek ve kalp atışı için 8. haftada gel dedi canım bekle bakalım hayırlısıyla görünür inşallah
FMS Deebg Canım ben 7.haftada keseyi gördüm 8.haftada kalp atışını. Bi arkadaşım 8.haftada keseyi görüp 12.haftada kalp atışını duymuştu canını sıkma duyarsın inşallah 🙏🏼
Piraye Bende henüz kese göremeyenlerdenim bhcg 821 çıktı geçen Perşembe yarın tekrar doktora gidicem inşallah görebiliriz adet dönemim geceli 13 gün oldu bhcg ilk 56 sonra 149 en son Perşembe 821 çıkmıştı insan çok panik oluyor göremeyince umarım sıkıntı yoktur
Merve101 Deebg Allahdan ümidini kesme canım ben 5 haftalıkken gittiğimde görünmedi ve 7 de kese göründü kalp atışı yoktu 8.de belli oldu, geç döllenme diye bir hafta geriden olmuş herşey meğer ❤️
mervemymerve Deebg ben 7.haftada sonunda kese ve içinde bebeği gördüm snrasında kalp atısını duydum.Vajinal muayene yapmadı.idrar sıkışık gitmemi söylemişti öyle görmüştü.
Merve101 Deebg evet düzenliydi, doğum kontrol hapı ile korunuyordum onu bırakır bırakmaz hamile kaldım, doktorum ya hamilelik yada hapı bıraktığın için gecikme oldu dedi ama güzel haber almak nasip oldu 😊
mervemymerve Deebg ben adetime 3 gun varken ogrendım daha gecmemişti gunum yanı o yuzdn bekledım bir süre hemen kürtaja yönelme.3 kere doktor degstrdım ben o surecte
Abcdef Deebg değer çok iyi ..boş gebeliklerde genelde bu kadar katlama olmaz ..daha düşük değerler olur..umudunuzu kaybetmeyin dua edin ..güzel haberlerinizi bekliyoruz ..
Deebg Abcdef inşallah 🙏 kanamam lekelenmem falanda Yok ama doktorlar çok aceleci inşallah güzel haberler alırım 😐