Havvagks Busraoguz5 14 de gittik sakladı göstermedi bu ayın sonunda gidecez bakalım inşallah gösterir 18 hafta olacaz o zaman herhalde
Ebus2045 Ben ocakta kaldım şuan tam 14 haftaligiz devlette erkek olduğu söylendi Çarşamba gunude özele gidicem bakalım o ne söyleyecek merakla bekliyorum ☺️
BernaOmer Bizim belli değil daha ocakta öğrendim 5′inde doktora gittik 6+3 dedi 20 haftalık olduk 14. haftada bacağının arası kapalıydı yorum yapmadı ikincide göstermediki söylemedi görse söylerdi🥰
Esoo06 Figenatlgn benimde 13+3 haftaya çarşamba öğrencez inşallah 12 de erkek gibi ama cok erken demisti :)
Ygllll Busraoguz5 bu yıl erkek senesiymiş çok şükür bir kızım var rabbim olmayana nasip etain sağlıklı bir evlat🙏 fakat erkek olduğunu hiç beklemiyordum 😂 kızımın kıyafetlerini falan saklarken kardeşi de giyer düşüncesinden mi yani neye istinaden böyle bir düşünceye girmişim ne oldu bilmiyorum sonuçta yüzde elli ihtimal vardı ama bana bi şok etkisi yarattı bi sarsıldım nasıl olabilir diye töbe töbe 😂
Esoo06 Figenatlgn arada kasik agrisi bas donmesi oluyor bulantilar baya azaldı çok şükür . Senin nasıl
Figenatlgn Esoo06 benimde 1 haftadır bulantım rahatşamıştı bugün yine baş dönmem ve kusmalarım var. İnşallah yakında çok daha iyi oluruz🙏🏻🙏🏻