Hanımlar altı aylık bir oğlum var bir haftadir yeşil kaka yapıyordu çok aldırış etmedim yeni ek gıdaya geçtiği için olabilir normal diye duymuştum şimdi adetim gecikti ve test yaptım hamileyim acaba yeşil dışkı hamilelik yüzünden midir ek gıda yüzündenmidir emzirmeye devam etsem zararı olurmu