Zeynoahm E bebekin kendi markası bezini almak istiyorum denemek amaçlı, Numaralardan kaç paket stoklayım sizce, baby me bebek bezini kullanan var mı memnun musunuz yenidoğan için büyüklüğü ideal mi
Efee Zeynoahm ben aldim bir paket yeni dogan bebegim biraz kilolu oldugu icin 2 numara aldim daha dogmadi ama cok yumusak cok guzel yorumlari okudum herkes cok memnun kalmis tahris falan etmemis
Aslaninannesi01 Zeynoahm doğumdan itibaren baby me kullanıyorum oğlum 3400 gram doğmuştu bir numara hafif büyük geliyordu
Zeynoahm Efee 36 haftalık benim bebeğim şuan ve 2823 gr o zaman bir numara küçük mü gelir sizin bebek kaç kg siz 2 numara aldınız
Efee Zeynoahm benim ki suan 3 kiloyu gecmistir aynen 2 numara al cunku 1 numara 2500 kilo dogan bebekler icin
Efee Zeynoahm yok ben direk 2 numara aldım zaten 50 adet cikiyo icinden dogsun sonrasinda alirim dedim islak mendili cok aldim
Birmucizeannesi Aslaninannesi01 merhaba hala bebek bezini aynı markamı kullanıyorsunuz bende o markadan almayı düşünüyorum da
Aslaninannesi01 Birmucizeannesi evet 22 aylık hala baby me kullanıyorum son günlerde biraz fazla şişiyor sanırım oğlum çok su içtiği için idrarı çok yapıyor onun dışında hiçbir problem yaşamadım
gggb Aslaninannesi01 biz yenidoğan kullanıyoruz 20 günlüğüz arada sızdırıyor acaba bi büyük numarasını mı almam gerekiyor küçük mü geliyordur 3.500 gr dı 10 günlükken
Birmucizeannesi Aslaninannesi01 ayy çok teşekkür ederim canım vala içime su serptin ilk kez bu markayı kullanicaz bide baya bi düşünüyordum ya kötü çıkarsa diye sağol canim 😍🥰
Aslaninannesi01 Birmucizeannesi inşallah bebisin popisine de uyum sağlar ama neyle başlarsan onunla gidiliyor ben hiç degstrmeyi düşünmüyordm sadece deprem döneminde bez bulamadım yardımla başka markalarda bez kullandım onlara kıyaslama yaprsamda kesinlikle baby me
Birmucizeannesi Aslaninannesi01 çok sağol kuzum inanki çok yardımcı oldun bende aldım 2 ser paket 1 ve 2 numaradan insallah bebisede uyar sorun yaşamayız Allahin izniyle 🤲🥰😍
Aslaninannesi01 Birmucizeannesi inşallah diğer markalara göre hem uygun hem kaliteli indirimlerle de çok uyguna geliyor gardrops dolap uygulamalarında çok uyguna satanlar var bn bazen ordan alıyorum
Birmucizeannesi Aslaninannesi01 en güzeli valla kuzum indirim kovalıyor artık bütün anneler malum herşey çok çok pahalı