Kızlar selam.
Adetime 8 gün var ve iki gün önce açık pembe sonrasında açık kahveye dönen çok hafif bir akıntım oldu sadece peçeteye gelen. Sonra tabi bende sabır ne arar, ertesi gün gittim iki tane erken gebelik testi aldım ikisinde de 20 dk sonra silik çizgi çıktı. Tabi içime kurt düştü geç çıktı diye. Gittim 5 farklı markadan daha test aldım (eczane eczane dolaşırken kendimi delirmiş gibi hissettiğim doğrudur.) ve sonuç onlarda da aynı çıktı. Kafayı yemiş gibi dolanıyorum etrafta. Bugün yine gittim bu sefer de başka bir marka aldım. Bugün de 10 dk içinde çıktı silik çizgi.
7 aydır deniyoruz ve bu ay pes etmiştim istemiyorum vs diye ama akıntıyı görünce benim kafa yine gitti 🙄🙄
Böyle bir durum yaşayan var mı kızlar, yani olmasa 6-7 markada da mı aynı sonuç çıkar diyorum. Ayrıca daha önce hiç ama hiç silik çizgi bile görmemiştim. Fotoğraf asla yükleyemiyorum mutluresimden başka bir yolu varsa söylerseniz onu deneyeyim