Hanımlar merhaba yaşım 26 ilk gebeliğim.Gebeliğimi öğrendiğimde Yozgat şehir hastanesine gittim.Henüz çok yeniydi beta 2500 çıkmıştı ilk gebeliğim olduğu için süreç nasıl gidiyor bilmiyorum.Doktor ultrasonda keseyi göremedi vajinal ultrasonla baktı yine göremedi.Yarın gel eğer göremezsek ilaç verip düşüreceğiz dedi.Uslübu beni aşırı derece de rahatsız etti ve korktum.Bir hafta daha bekleyip özele gittim .Şükür bir problem yok kesem oluşmuş keseyi gördü bu hafta Allah’ın izniyle kalp atışlarını duymaya gideceğiz .Fakat bu doktora da öyle internetten bulup gittim .Ne kadar iyi olup olmadığını bilmiyorum.Yozgat’ta bu doktor iyidir diyebileceğiniz biri var mı acaba?