Merhaba, benim de ikinci gebeliğim ve kız bekliyoruz. Bizde isimde çok kararsız kalmıştık. Ama sanırım Doğa koyucaz. Öncesinde aklımızdan geçen isimlerde Lidya vardı.
Onun dışında Leyla, Mercan, Asya gibi isimleri de düşünmüştük. Belki size de fikir olur..