Kızlar ben herşeyi geçtim. Tek korkum doğum sırasında atılan kesi. Kendimi bildim bileli çok hassasım. Aman birşey vurmasın aman birşey kesmesin gibi düşünebilirsiniz. Ama normal doğumda yapmak çok istiyorum. O kesinin acısını öncesinde ve sonrasında hissediyor muyuz ?