Baymehal Asla memnun kalmadım iki kez alışveriş yaptım ilkinde zaten memnun değildim ama bana öyle denk geldi heralde dedim çünkü çevremde çok alışveriş yapan memnun kalan vardı ikinci kez de trençkot falan almıştım ama istediğim beden gelmedi asla kaliteli değil şu aralar da hatta Sefamerveden alışveriş yapıyorum dikkat etmeden tofisa markalı bir elbise almışım Sefamerveden ve o kadar kötü ki kalitesiz toz bezi olarak bile kullanılmaz önermem sizlere de kızlar