Muhkub mybaby1923 tamm cnm. Aile hekimi olmasa bile devamlı bi kadın doğum bi dahiliye hastneye gidiyom zaten. Troit ölçüm yaptırıyorm onuda yaptırırım bi düşseydi Allahın izniyle
mybaby1923 Mommbtl aksef 500 bende kullndım evde 5 gün boyunca ama tabi oncesınde 5 günde serum antılı
Evafor Kizlar bu crp nedir benim de 14 gibi çıkmış 0-5 arası olamali diyor referans olarak bide demir bağlama kapasitesi de referans dışı çıkmış bunlar ne için üre de de referans dışı diyor dün verdim kan idrar ptesi sonuç alicam bakalım ne diyecek Dr
mybaby1923 Evafor crp kandakı enfeksiyon oranıdır normal olan değer 0/5 arasıdır daha yüksek değerse kanında enfeksiyon var demektir çok yüksek olursa rısklı erken doğuma kadar götürür seni senin Okadar yüksek değil suan doktor zaten der gerekene