Edamu aynısını geçen sene Bana dediler O 4 ay bana zehir oldu Yani resmen boşu boşuna kendimi üzmüşüm neler neler söyler sadece kalpte parlaklık da değil Her gittiğimde başka bir şey doğumdan bile korkuyordum bebeğime bir şey olacak diye ama Allah’a çok şükür bir doğdu sapasağlam çocuk geçen sene Temmuz ayında doğduk şu an 8 aylık olduk Çok şükür ya takılma böyle şeylere gerçekten yani ben zehir ettim Sen zehir etme bir ultrasondan Her şey bu kadar net görünmüyor ya neler neler söylüyorlar ya aklım almamıştı yani kalp hastası bilmem ne neler neler böyle ya bu çocuk doğdu sapasağlam Ben de onu anlamadım yani hiç dert etmeyin hiç canınızı sıkmayın Rabbime emanet edin her şeyi Rabb’im emanet sağlıklı doğumlar inşallah