Kızlar ilk doğumumu özelde yaptım kızımın renkli ultrason görüntüsü çok ama kaçıncı haftada net ve güzel görüntü alırım bilmiyorum çünkü doktorumuz devamlı veriyordu. Şimdi ikinciye hamileyim 23+1 hamileyim ama devlete gidiyorum .
Özele gitsem kaçıncı haftada net ve güzel görüntü alırım?