Edolili ysmnkrc keseden ve bebeğin durduğu taraftan dolayı erkek diyorum tahminimce ama tabiki daha iyi bilenler yazacaktır🤗 Hayırlısı olsun 🤲🏻
ysmnkrc Deletedmom_50 şuan 9+3 üz canım keseden tahmin yapıyorlar diye attım bunlar da 6 ve 7 haftalık ultrason görüntüleri 🥰
ysmnkrc Edolili teşekkür ederiz kuzum bu şekil keselere kız diyorlar anladığım kadarıyla ama yapılabilirler tabiki :)
ysmnkrc Edolili keselere bakıyorum herkesin ne kadar derli toplu be yuvarlak benimki çok yayık durmuyor mu 🤭
Edolili Cansun_133 sizin bebiş kız gibi ama benden daha iyi bilen anneler var burda. Ben sadece bildiğim duyduğum kadarıyla yorum yaptım 🤗
Edolili ysmnkrc benimki de böyleydi 🤗 Kızımın ki yuvarlak çok net ve güzeldi oğlumun ki sizinki gibiydi 😍
Zeynebimzeynep  tahmin yazarmısınız iki tane yükledim 13 haftalık
ysmnkrc Edolili bakalım bizimki ne çıkıcak 12. haftamızda ikili tarama var doktor cinsiyeti de söylerim dedi ama bakalım merak içindeyim ben de 🤭
Hilaladgzl Bizede bi tahmin yaparmısınız bir erkek bir kız tahmininde bulundu iki farklı doktor aklımız karıştı