Mrtkbra 40+2olduk halen gelmiyor kızım belim ve karnım ağrıyor sadece ama gerçek sancı filan hiç yok suni sancı çok mu zor kızlar
Eluf Mrtkbra bende ilk kızımda suni sancı aldım acilma olsun diye ağrın oluyor o zaman da zaten bebe doğuyor canim
Eluf Bide kız bebekleri 38 de dogar derler erkek cocgu biraz geç 40.41 falan derler büyüklerimiz oyle diyolar