Tüpbebek tedavisi ile ikiz gebeligim var. Aylardır yatıyorum ben. İlk başlarda kanama bu aralar da erken doğum riskimden dolayı. 28. Hafta bitiyor bugün, şükür 🙏 ben de öğretmenim, heyet raporu aldım. Ayağa kalkma, dinlen, bolca kitap oku. Yoksa vakit geçirmek gerçekten zor. İlacı da vajinal yoldan al, hiçbir yan etkisi olmuyor o zaman. Saglikla gelsin tüm bebisler