Mhtpkts benim doğumum 28 nisan planlı sezareyn olacak nasipse yarın akşam kuaföre gideceğim ilk defa hep kendim yaptım bu zamana kadar. Birde doğumdan bir gün önce giderim diyorum. Arada ağrılarım oluyor 19 nisan kontrolüm o gün doğma ihtimailini düşünürek son ana bırakmak istemedm