bskbsk123 Kızlar 35 haftalık hamileyim, oğlum olacak. Nedense hep 37-38 gibi doğacakmış gibime geliyor. Normal doğum istiyorum. Erkek ve kız çocuk arasında fark oluyor mu siz kaçıncı haftanızda doğurdunuz?
Pinkgold bskbsk123 2 gün önce normal doğum yaptım 39+5 de oğlumu kucağıma aldım inşallah güzel geçer seninde doğumun çatın dar değilse herşey güzel gidiyor
Nazlison Bende 35 haftaya girdim bugün kızım olucak ama hep 37 38 doğuracak gibi hissediyorum hayırla sağlıkla gelsinler insallah
Busel bskbsk123 valla öyle herhalde çatı muaynesi vs hersey guzel geçti gelmesini beklicez artık napalim 😂