Bana da verdiğinde doktor şey demişti ilacı kullan sağlıklı ise tutunacaktir diye düşük önlem amaçlı ama sağlıklı degilse zaten tutunmayacaktir demişti. Ama süreçte istirahat önemli bir de stres yapma kendine. Benim ilk gebeligimde bebegn kalbi durmuştu aldırmak durumunda kaldım o sebepten şu an daha tedirgin oluyorum ama stres yapmamaya çalışıyorum ve şu an da hem ilaç hemde iğne vuruluyorum 9+6 haftalıgım ve sürekli yatıyorum. Beslenme çok önemli beslenmene dikkat et ve bol su