Muzikci bizimde 19. Haftada detaylıda herşey normalken 25. Haftada tekrar girdiğim detaylıda görüldü. Sonrasında iki farklı doktora daha göründüm kimisi kçk oldugunu söyledi kimiside görmedi. Sonra kendi doktoruma söyledim ve fetal eko öektir için rahat etsin dedi. Ama kendisi önemsemedi bu durumu. Fetal eko çektirdim ve bebişimin kalbinin gayet sağlıklı oldugunu söyledi doktor. Hatta parlaklıgı oda önemsemedi en son kontrol biticekken bide ona baklım deyip baktı ve evet var ama bişey ifade etmez kalbi sağlıklı dedi. Sonucu kendi doktorumada gösterdm güzel dedi. Bidahada takibe gerek yok dedi. Bende çol endişelenmiştim 2 haftam zehir gibi geçti. Çok endişeleniyorsan fetal eko çektirebilirsin canım.