Merhaba ben 20 +5 haftalık gebeyim normalde Hacettepe hastanesi takipliyim ama ilgisizlikleri artık bezdirdi her gidişimde hiçbir değişiklik yok herr denk gelen doktor aynı detayliya girdim orda da aynıydı hüsran Etlik şehir hastanesi memnuniyeti çok yüksek oraya geçmek istiyorum acaba alırlar mı kaç haftalikdan başlıyor takipe bilgisi olan varmı