Zeynepsari34 Arkadaşlar bebeği 6-7 yada 8 Şubat’ta doğan var mı? Oğlum 7 şubatın gecesinde doğdu. Yani 8 şubatta doğmuş oldu. Malum deprem o dönemde oldu ya herkes diyor ki çok uğursuz vakitte doğmuş böyle bir şey var mı kafama çok taktım acayip canım sıkılıyor.
kalbiminpariltisi Zeynepsari34 tövbe tövbe bunu diyen insanlar ciddi mi😂 uğursuzluk diye bir şey yoktur zaten, her gün bir sürü kötü olay oluyor o zaman her gün uğursuz her gün kötü öyle iş mi olur. Millet uzaya çıktı bizim cehaletle işimiz devam ediyor ah bu insanlar 🥴
Esraliiii Zeynepsari34 ne alakası var tarihle çocuğun dogmasinin her gün illa ki bir şey olmuştur tarihte yani öyle bakilisraa kim bunu diyen gamlı baykuş
MeltemEA Böyle gerizekalı insanları kafana takıp birde canınımı sıkıyorsun,sende alemsin gerçekten.Bir bebeğin hayata gelmesi muhteşem bir olay,uğursuz gün demek ne demek.