Tubazeynepalin Bugün muayene oldum 2 cm açığım var sancım da çıktı 6 dk da 1 ama uzun sürüyor dedi doktor doğum ne zaman olur sizce
Esraliiii Tubazeynepalin Max 2 güne gelir bende öyleydim 6 cm ile gittim suyumu patlattılar noluyor demeden bebeğim kucagindayd kanama kontrolü vs yarım saat sürdü herşey ama benim 5. Gebelik onudna etksii var
ST55 Tubazeynepalin sağlıkla kucağın al inş canım 🌸 arkadaşım 38 haftalıkken 4 cm açıklıkla 10 gün gezdi 😀
Tubazeynepalin Esraliiii ooo maşallah ben korkuyorum ya bugün doğumhanede baktılr da açılmama ağlayacaktım çok kötü hissettim kendimi
Esraliiii Tubazeynepalin kafada ilerideydi benim tam doğum pozisyonda ilk bebekse sürebilir korkmayın gelecek hemen
Tubazeynepalin Esraliiii Allah hepimizehayırlı doğumlar nasip etsin kızlar korkuyorum inşallah çabuk gelir sürmesin ya eşimin izni yok
Ayytacc Tubazeynepalin hemde nasil canim benim pazartesi nisanlan kanamam oldu 3 gun sonra 2cm aciklik var dediler kac gundur agridan kivraniyom
Esraliiii Tubazeynepalin evet canım biraz ağrım oldu ama karnım ağrısı Dr antibiyotik ve ağrı kesici verdi onlarla iyiyim
Esraliiii Tubazeynepalin ben o sancıyla gider gitmez doğurdum ama 7 cm açıklık hemen şu patladı bebeğim doğdu
Tubazeynepalin Esraliiii ay ne güzel ya inşallah benim de öyle olur zor mu peki normal doğururken bebeğin kafası falan çıkarken veya vücudu acıyor mu zor oluyor mu
Esraliiii Tubazeynepalin ilk bebek mi sizin benim 5. Canim tabi hissediyorsn ve rahatliyorsn valla güzel bi an gerçekten o sancıyla onun acısını anlamadım sancım biraz ağırdı