Nilufer_06 _mom123 34 haftalık olduk bizde etlik lokman hekime gidiyoruz arkadaşım doğumunu orda yaptı önerdiği için gittim gerçekten de doktorumuz dediği kadar var çok ilgili güleryüzlü 🍀
Oznurcevik _mom123 ilk dogumumu orda yaptim dogum paketi almıştık doktor irade musagil di çok tatlı ve ilgili bir doktor simdi etlik şubesine gecmis 2. Hamilelilgim yine ona gidiyorum ve cok memnunum
Arslankubra 1234567890asd isteğe bağlı sezeryan yapıyor mu bir de ücretini öğrenebilir miyim? Doğum için istanbuldan ankaraya ailemin yanına geleceğim de