Arkadaşlar bugün kontrol e gittim 6+4 dedi kalp atışı duyuldu ama hışırtı gibiydi tam gum güm ses değildi daha küçük olduğu için böyle dedi alttan baksak daha net duyulur ama bakmayalim dedi normal herşey dedi böyle hışırtı duyan oldu mu sonradaj düzel dimi