Ayazmom_ konyadayım ben ilk 4 ay 900 verdim 😩😩😩😩 şimdi doğum paketi olan bir hastaneye geçiş yaptım. Doğum+gittiğin her muayene+yapılan tetkikler+2,3,4 tarama testi+detaylı ultrasyon+diyetisyen desteği+psikolojik destek+bebeğin doğunca ilk muayenesi ilk aşısı topuk kanı vs hepsini 13.000 aldım 🫣 daha mantıklı geldi bana 🫣