Yazmelegi_ Merveya burda gördüğüm yorumlardan bahsedeyim size kimisi iyi diyor kimisi zor diyor kimisi uyandıktan sonra cok ağrılı spinal daha iyi diyor kimisi spinal kötü genel.iyi diyor herkeste farklı eğer bir kaç post bulursam etiket yapayım sizi